របាអក្សររត់

ហ្គោលដិនហ្កាឡាក់ស៊ី សណ្ឋាគារ-កាស៊ីណូ (Golden Galaxy Hotel-Casino) កំពុងស្វែងរកបេក្ខភាពមកបម្រើការងារដូចជា៖ Dealer Inspector(DI)​& Experience Dealer(DL)(ស/ប):៣២ នាក់, Pit Manager(PM) ឬ Assistant Pit Manager (APM)(ស/ប): ០៦​ នាក់, Marketing Manager(ស/ប): ០៣ នាក់, PR-Experience(ស): ០៨ នាក់, Security Guard(ស/ប): ២៥ នាក់, Slot Supervisor(ស/ប): ០២ នាក់, Slot Attendant(ស/ប):០៣ នាក់, Waiter/Waitress: ០៨ នាក់, CCTV Operator(ស/ប): ០៤ នាក់, Security Guard(ស/ប): ២៥ នាក់, Room Attendant និង Cleaner(ស/ប): ០៤ នាក់, Outlet Cashier (ស/ប): ០២ នាក់, IT Supervisor (ស/ប): ០១ នាក់, IT Assistant (ស/ប): ០២ នាក់. បើចាប់អារម្មណ៍សូមផ្ញើរប្រវត្តិរូប (CV)ទៅលោក សុខ សក្កដា​,+(855) 97 76 200 80, លោក ស៊ិន សុភ័ត្រា,+(855)88 760 66 80), ឬផ្ញើរតាមអ៊ីមែល៖ hrgg29@gmail.com, សូមអរគុណ...!

អត្ថបទផ្សេងទៀតៈ

Thursday, November 14, 2013

វិស័យ​សេវាកម្ម​កម្ពុជា​ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា

131113_11ភ្នំពេញៈ របាយ​ការណ៍​ថ្មី​មួយ​របស់​ធនាគារ​អភិវឌ្ឍន៍​អាស៊ី (ADB) បង្ហាញ​ថា កម្ពុជា​នៅ​តែ​មិន​ទាន់​អាច​ទាញ​យក​ប្រយោជន៍​ពី​ការ​អភិវឌ្ឍ​វិស័យ​សេវាកម្ម ​ឲ្យ​បាន​អស់​ពី​សក្ដានុពល​ដែល​ខ្លួន​មាន​ទេ ទោះ​បី​វិស័យ​នេះ​កំពុង​មាន​សន្ទុះ​ខ្លះៗ​ក៏​ដោយ ព្រោះ​ឧបសគ្គ​ជាច្រើន​នៅ​តែ​មិន​ទាន់​អាច​ដោះស្រាយ។

ក្នុង​បទ​បង្ហាញ​កាល​ពី​ម្សិលមិញ​ពី​ការ​ចេញ​ផ្សាយ​របាយ​ការណ៍​ក្រោម​ ចំណង​ជើង​ថា «អភិវឌ្ឍ​វិស័យ​សេវាកម្ម​ឲ្យ​ក្លាយ​ជា​ចលករ​កំណើន​សម្រាប់​អាស៊ី» លោក Peter Brimble អនុ​ប្រធាន ADB ប្រចាំ​កម្ពុជា​បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា ប្រទេស​កំពុង​អភិវឌ្ឍន៍​ជាច្រើន​រួម​មាន កម្ពុជា​ផង​កំពុង​ទទួល​បាន​ការ​រីក​ចម្រើន​ផ្នែក​វិស័យ​សេវាកម្ម តែ​សន្ទុះ​នៃ​កំណើន​នេះ​មិន​ទាន់​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ខ្លាំង​ក្លា និង​មាន​ផលិតភាព​ទាប​នៅ​ឡើយ។

លោក​ថ្លែង​ថា៖ «ខណៈ​ដែល​ផលិតភាព​ក្នុង​ការ​ទទួល​អត្ថ​ប្រយោជន៍​ពី​វិស័យ​សេវាកម្ម [របស់​កម្ពុជា] នៅ​មាន​កម្រិត​តិច​តួច​ជាង​ប្រទេស​ដែល​មាន​សេដ្ឋកិច្ច ជឿន​លឿន វា​ពិត​ជា​មាន​សារៈ​សំខាន់​សម្រាប់​យើង​ក្នុង​ការ​អនុវត្ត​គោល​នយោបាយ​ កំណែទម្រង់​ដើម្បី​ជម្នះ​បញ្ហា​ប្រឈម​ទាំង​នេះ»។

បើ​តាម​របាយ​ការណ៍ ADB វិស័យ​សេវាកម្ម​នៅ​តែ​ជួប​ប្រទះ​នឹង​ការ​លំបាក​ដោយ​សារ​កង្វះ​ហេដ្ឋា​រចនា​ សម្ព័ន្ធ​គមនាគមន៍​តាម​តំបន់​ជនបទ ការ​ចំណាយ​ខ្ពស់​នៃ​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​អគ្គិសនី ការ​ចំណាយ​ខ្ពស់​លើ​ភ័ស្ដុភារ​និង​ការ​ដឹក​ជញ្ផូន​រួម​ទាំង​បញ្ហា​ប្រឈម​ ទាក់​ទង​នឹង​ការ​អនុវត្ដ​ច្បាប់ និង​លិខិត​បទដ្ឋាន​នានា។ កង្វះ​កម្លាំង​ពលកម្ម​ដែល​មាន​ជំនាញ និង​សមត្ថភាព​ស្ថាប័ន​ក៏​នៅ​តែ​ជា​ឧបសគ្គ​ផង​ដែរ។

នៅ​ប្រទេស កម្ពុជា ឧស្សាហកម្ម​ទេសចរណ៍​គឺជា​សមាសធាតុ​មួយ​ដ៏​សំខាន់​នៃ​កំណើន​វិស័យ​សេវាកម្ម ហើយ​វា​កំពុង​ទទួល​បាន​កំណើន​គួរ​ឲ្យ​កត់​សម្គាល់។ ចំនួន​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ចូល​មក​ទស្សនា​កម្ពុជា​មាន​ចំនួន​ដល់​ទៅ ២,១ លាន​នាក់​នៅ​ក្នុង​រយៈ​ពេល ៦ ខែ​ដំបូង​ឆ្នាំ ២០១៣ នេះ គឺ​កើន​ឡើង ១៩ ភាគរយ​ពី​រយៈ​ពេល​ដូច​គ្នា​កាល​ពី​ឆ្នាំ​មុន។ ចំនួន​ភ្ញៀវ​ទេសចរ​ដ៏​ច្រើន​នេះ​បាន​ទ្រទ្រង់​ដល់​ការ​ពង្រីក​អាជីវកម្ម សណ្ឋាគារ និង​ភោជនីយដ្ឋាន​ឧស្សាហកម្ម​លក់​ដុំ និង​លក់​រាយ និង​សហគ្រាស​ផ្ដល់​សេវា​ដឹក​ជញ្ផូន​នានា​ជាច្រើន។ សេវា​ហិរញ្ញវត្ថុ​ក៏​មាន​ការ​ពង្រីក​ខ្លួន យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស​ផង​ដែរ។
 វិស័យ​សេវាកម្ម​ទាំង​មូល​ត្រូវ​គេ​ព្យាករ​ថា មាន​កំណើន ៧ ភាគរយ​នៅ​ក្នុង​ឆ្នាំ ២០១៣ ដែល​នឹង​រួម​ចំណែក​ប្រមាណ ៤០ ភាគរយ​នៃ GDP កម្ពុជា។ តែ​អត្រា​នេះ​នៅ​ទាប​ជាង​ប្រទេស​ដទៃ​ទៀត​នៅ​ក្នុង​តំបន់​ដែល​មាន​កម្រិត​ អភិវឌ្ឍន៍​ប្រហាក់​ប្រហែល​គ្នា។

លោក ថោង ខុន រដ្ឋ​មន្រ្តី​ក្រសួង ទេសចរណ៍ ប្រាប់ ភ្នំពេញ ប៉ុស្តិ៍ កាល​ពី​ម្សិលមិញ​ថា ឧស្សាហកម្ម​ទេសចរណ៍​របស់​កម្ពុជា​កំពុង​មាន​ការ​វិវឌ្ឍ ហើយ​ការ​ធ្វើ​ពិពិធកម្ម​ក្នុង​ឧស្សាហកម្ម​នេះ​ក៏​កំពុង​មាន​សន្ទុះ​ផង​ដែរ។​ លោក​ថ្លែង​ថា៖ «គុណភាព​គឺជា​បញ្ហា​ប្រឈម​មួយ។ យើង​កំពុង​ពង្រឹង​គុណភាព​តាម​រយៈ​ការ​បង្កើត​សាលា​បណ្តុះ​បណ្តាល​វីជ្ជាជីវៈ ​ទេសចរណ៍​ដើម្បី​ធ្វើ​ឲ្យ​មាន​គុណភាព​ស្រប​តាម​ស្តង់ដារ»៕

ប្រភពៈ ភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍

No comments: