របាអក្សររត់

ហ្គោលដិនហ្កាឡាក់ស៊ី សណ្ឋាគារ-កាស៊ីណូ (Golden Galaxy Hotel-Casino) កំពុងស្វែងរកបេក្ខភាពមកបម្រើការងារដូចជា៖ Dealer Inspector(DI)​& Experience Dealer(DL)(ស/ប):៣២ នាក់, Pit Manager(PM) ឬ Assistant Pit Manager (APM)(ស/ប): ០៦​ នាក់, Marketing Manager(ស/ប): ០៣ នាក់, PR-Experience(ស): ០៨ នាក់, Security Guard(ស/ប): ២៥ នាក់, Slot Supervisor(ស/ប): ០២ នាក់, Slot Attendant(ស/ប):០៣ នាក់, Waiter/Waitress: ០៨ នាក់, CCTV Operator(ស/ប): ០៤ នាក់, Security Guard(ស/ប): ២៥ នាក់, Room Attendant និង Cleaner(ស/ប): ០៤ នាក់, Outlet Cashier (ស/ប): ០២ នាក់, IT Supervisor (ស/ប): ០១ នាក់, IT Assistant (ស/ប): ០២ នាក់. បើចាប់អារម្មណ៍សូមផ្ញើរប្រវត្តិរូប (CV)ទៅលោក សុខ សក្កដា​,+(855) 97 76 200 80, លោក ស៊ិន សុភ័ត្រា,+(855)88 760 66 80), ឬផ្ញើរតាមអ៊ីមែល៖ hrgg29@gmail.com, សូមអរគុណ...!

អត្ថបទផ្សេងទៀតៈ

Monday, November 4, 2013

​ប្រជាពលរដ្ឋ​ចាំ​មើល​ចំណាត់ការ​ហាម​រថយន្ដ​ធំៗ​ចូល​កណ្ដាល​ក្រុង

ភ្នំពេញ​ ៖​ ចាប់ពី​ថ្ងៃ​ទី​១​ ខែវិច្ឆិកា​ ឆ្នាំ​២០១៣​តទៅ​អាជ្ញាធរ​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ ចាប់ផ្ដើម​អនុវត្ដ​បម្រាម​ដែល​ហាម​មិន​ឱ្យ​ រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធុន​ធ្ងន់​ឬ​រថយន្ដ​កុងតឺន័រ​ ធ្វើ​ចរាចរណ៍​ចេញ​ឬ​ចូល​ក្នុងភូមិ​សាស្ដ្រ​កណ្ដាល​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ទៀត​ទេ​ ។​ ​បម្រាម​នេះ​ជា​ការ​ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​ កង្វល់​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ឬ​ដើម្បី​កាត់​បន្ថយ​ ការ​កកស្ទះ​ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ដែល​តែង​កើត​មាន​ស្ទើរ​រៀងរាល់ថ្ងៃ​ ។​ 

សម្រាប់​ អ្នក​ឈឺឆ្អាល​ឬ​អ្នក​ឃ្លាំមើល​ការ​អភិវឌ្ឍ​ សង្គម​កំពុង​ទន្ទឹង​ចាំ​មើល​ចំណាត់ការ​របស់​ សមត្ថកិច្ច​ថា​ តើ​នឹង​អាច​អនុវត្ដ​មាន​ប្រសិទ្ធ​ ភាព​ត្រឹម​កម្រិត​ណា​?

ប្រជាពលរដ្ឋ​នៅ​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​កំពុង​រង់ចាំ​មើល​ចំណាត់ការ​របស់​ អាជ្ញា​ ធរ​ក្នុង​ការ​រៀបចំ​សណ្ដាប់ធ្នាប់​ និង​អនុវត្ដ​ ច្បាប់​នេះ​ ថា​តើ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​កម្រិត​ ណា​?​ ប្រជាពលរដ្ឋ​ភាគច្រើន​យល់​ឃើញ​ ស្រប​ទៅ​នឹង​ការ​លើក​ឡើង​ដែរ​ថា​រថយន្ដ​ ធុន​ធំៗ​បរ​ចូល​ក្នុង​រាជធានី​ទាំង​ព្រឹក​ទាំង​ ថ្ងៃ​ ជា​មូលហេតុ​នាំ​ឱ្យ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​ ។​ ប៉ុន្ដែ​ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​ការ​អនុវត្ដ​ច្បាប់​បាន​កម្រិត​ណា​?
​ប៉ុន្ដែ​ បញ្ហា​រថយន្ដក្រុង​ធំ​ វែងៗ​ក៏​ជា​មូលហេតុ​ដែល​នាំ​ឱ្យ​មានការ​កកស្ទះ​ ចរាចរណ៍​ផង​ដែរ​ ។​ 

ក្រុមហ៊ុន​ដឹក​ជញ្ជូនមួយ​ចំនួន​បាន​យក​ចិញ្ចើម​ធ្វើ​ជា​ចំណត​ របស់​ខ្លួន​ ដែល​ប្រការ​នេះ​ធ្វើ​ឱ្យ​ខ្សែ​ផ្លូវ​មួយ​ភាគី​ធំ​ត្រូវ​បម្រើ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន ​ឯកជន​ នោះ​ទៅ​វិញ​ ។​ ដូច្នេះ​អាជ្ញាធរ​គួរតែ​ពិនិត្យ​ មើល​បញ្ហា​នេះ​ឡើង​វិញ​ជៀសវាង​បណ្ដោយ​ឱ្យ​ផ្លូវ​សាធារណៈ​ក្លាយទៅជា​ផ្លូវ​ របស់​ក្រុមហ៊ុន​ឯកជន​ប្រើប្រាស់​ក្នុង​ប្រយោជន៍​បុគ្គល​ ទៅ​វិញ​នោះ​ ។​

​បម្រាម​ របស់​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ បាន​អំពាវនាវ​ដល់​ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន​ធ្វើ​ អាជីវកម្ម​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​ទាំងអស់​ ដែល​មាន​រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធំៗ​ ពិសេស​ រថយន្ដ​កុងតឺន័រ​ត្រូវ​ចូលរួម​សហការ​ជាមួយ​សាលា​រាជធានី​ដោយ​ស្មារតី​ ទទួលខុស​ ត្រូវ​ខ្ពស់​ ។​

​មន្ដ្រី​ នាំពាក្យ​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ លោក​ឡុ​ង​ ឌី​ម៉​ង់​ មាន​ប្រសាសន៍​ថា​ ចាប់​ពី​ថ្ងៃ​ទី​១​ ខែវិច្ឆិកា​តទៅ​អាជ្ញាធរ​បាន​ហាម​ រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធំៗ​មិន​ឱ្យ​បើក​ចូល​ក្រុង​ទៀត​ទេ​ ចាប់ពី​ម៉ោង​៥​ព្រឹក​ដល់​ម៉ោង​៩​យប់​ ។​ ប៉ុន្ដែ​លោក​ថា​ បម្រាម​នេះ​ បាន​ហាម​តែ​ភូមិសាស្ដ្រ​តាម​ខណ្ឌ​ចំនួន​ ៤​ក្នុង​រាជធានី​ប៉ុណ្ណោះ​ គឺ​មាន​ខណ្ឌ​ដូន​ ពេញ​ ខណ្ឌប្រាំពីរមករា​ ខណ្ឌចំការមន​ និង​ខណ្ឌទួលគោក​ ។​

​លោក​ឡុ​ង​ ឌី​ម៉​ង់​ ឱ្យ​ដឹង​ទៀត​ថា​ ជំហាន​ ដំបូង​បម្រាម​នេះ​អាជ្ញាធរ​បាន​ត្រឹម​ណែនាំ​ ឬ​ជូនដំណឹង​ទៅ​ដល់​ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន​ដឹក​ ជញ្ជូន​ធុន​ធ្ងន់​ប៉ុណ្ណោះ​គឺ​មិន​ទាន់​ដល់​ដំណាក់កាល​សមត្ថកិច្ច​ផាកពិន័យ​ ឬ​ដាក់ទោស​ទណ្ឌ​ចំពោះ​អ្នក​បំពាន​បម្រាម​នេះ​នៅ​ ឡើយ​ទេ​ ។​

​បម្រាម​ ដដែល​ក៏​បាន​ភ្ជាប់​មូលហេតុ​ថា​ ដោយសារ​តែ​ទីក្រុង​ភ្នំពេញ​ជាម​ជ្ឈ​ មណ្ឌល​ប្រមូលផ្ដុំ​លើ​គ្រប់​វិស័យ​ទាំង​នយោបាយ​ សេដ្ឋកិច្ច​ វប្បធម៌​ និង​ទេសចរណ៍​ ជាដើម​ទើប​សាលាក្រុង​ត្រូវ​រក្សា​សណ្ដាប់ធ្នាប់​ឱ្យ​មាន​របៀបរៀបរយ​ ។​ ជាង​នេះ​ ក៏​ដើម្បី​ឆ្លើយ​តប​ទៅ​នឹង​កង្វល់​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជុំវិញ​បញ្ហា​កកស្ទះ​ និង​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​បណ្ដាល​មក​ពី​រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធំៗ​កន្លង​មក​ ។​ ក្រុម​អ្នក​ឈឺឆ្អាល​លើ​ បញ្ហា​សង្គម​មាន​មន្ដ្រី​សង្គម​ស៊ី​វិល​ក៏​ ដូច​ជា​ប្រជាពលរដ្ឋ​ជាដើម​ហាក់​មាន​ អារម្មណ៍​រារែក​និង​ខ្លះ​ទៀត​មិន​ទាន់​មាន​ ជំនឿ​ថា​ សមត្ថកិច្ច​អាច​អនុវត្ដ​បម្រាម​ ហាម​រថយន្ដ​ធំៗ​បើក​ចេញ​ឬ​ចូល​ក្នុង​ ក្រុង​នេះ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​ទេ​ ។​

ប្រជាពលរដ្ឋ​មាន​លំនៅ​ឋាន​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​មិន​មាន​ជំនឿ​ថា​ អាជ្ញាធរ​ អាច​ទប់ស្កាត់​រថយន្ដ​ធំៗ​មិន​ឱ្យ​បើក​ចូល​ក្រុង​បាន​ទេ​ ព្រោះ​កត់សម្គាល់​កន្លង​មក​ ឃើញ​ថា​ រាល់​បម្រាម​ឬ​សេចក្ដី​ជូន​ ដំណឹង​របស់​សាលាក្រុង​គឺ​មាន​តែ​នៅ​ លើ​ក្រដាស​ឬ​នៅ​លើ​បបូរមាត់​មន្ដ្រី​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ ប៉ុន្ដែ​ការ​អនុវត្ដ​គ្មាន​ទេ​ ។​

ប្រជាពលរដ្ឋ​ថ្លែង​ថា​ បើសិនជា​អាជ្ញា​ ធរ​អាច​ទប់ស្កាត់​រថយន្ដ​មិន​ឱ្យ​ចូល​ក្រុងមាន​ប្រសិទ្ធភាព​មែន​នោះ​ នឹង​អាច​ កាត់​បន្ថយ​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ ពិសេស​ ការ​កកស្ទះ​ដែល​ធ្លាប់​កើត​មាន​ជា​រៀង​ រាល់ថ្ងៃ​បាន​មួយ​ផ្នែក​ធំ​។​

​លោក​ ងិ​ន​ សៅ​រ័​ត្ន​ នាយក​ប្រតិបត្ដិ​ អង្គការ​ជន​ពិការ​កម្ពុជា​ និង​ជា​ជន​ពិការ​ ជើង​ម្នាក់​បាន​ស្នើ​ឱ្យ​អាជ្ញាធរ​រាជធានី​ ត្រូវ​ផ្សព្វផ្សាយ​សេចក្ដីជូនដំណឹង​ហាម​រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធំៗ​មិន​ឱ្យ​ចូល​ ក្រុង​របស់​ ខ្លួន​ឱ្យ​បាន​ទូលំទូលាយ​ដល់​ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន​ដឹក​ជញ្ជូន​ទាំងនោះ​ ជា​មុន​ ។​ លោក​មាន​ ជំនឿ​ថា​ អាជ្ញាធរ​អាច​អនុវត្ដ​បម្រាម​ មិន​ឱ្យ​រថយន្ដ​ធំៗ​បើក​ចេញ​ឬ​ចូល​ក្រុង​ មាន​ប្រសិទ្ធភាព​នឹង​អាច​កាត់​បន្ថយ​ គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ និង​ការ​កកស្ទះ​នា​ ថ្ងៃ​អនាគត​ ។​ មន្ដ្រី​អង្គការ​ជន​ពិការ​រូប​ នេះ​បាន​ស្នើ​ទៅ​អាជ្ញាធរ​រាជធានី​ត្រូវ​ តាមដាន​រាល់​សកម្មភាព​របស់​សមត្ថ​ កិច្ច​ចំពោះ​ការ​អនុវត្ដ​បម្រាម​មិន​ឱ្យ​រថយន្ដ​ចូល​ក្រុង​ជា​ប្រចាំ​ទើប​ មាន​ប្រសិទ្ធ​ភាព​ ។​

​លោក​សន​ ជ័យ​ ជាម​ន្ដ្រី​សម្របសម្រួល​ បណ្ដាញ​រួបរួម​ដើម្បី​គណនេយ្យ​ភាព​សង្គម​ ប្រចាំ​អាស៊ី​បូព៌ា​ និង​ប៉ា​ស៊ី​ហ្វិ​ក​ បាន​ ថ្លែង​សាទរ​ចំពោះ​បម្រាម​រថយន្ដ​ធុន​ធ្ងន់​ មិន​ឱ្យ​បើក​ចេញ​ឬ​ចូល​ក្រុង​ពេល​ថ្ងៃ​របស់​សាលា​រាជធានី​ពេល​នេះ​ ។​ មន្ដ្រី​ឃ្លាំមើល​ សង្គម​រូប​នេះ​ហាក់​មាន​ជំនឿ​ឬ​ផ្ដល់​ទំនុកចិត្ដ​ទៅ​លើ​សមត្ថកិច្ច​ចំពោះ​ បម្រាម​មិន​ឱ្យ​រថយន្ដ​ចូល​ក្រុង​ថា​អាច​អនុវត្ដ​មាន​ ប្រសិទ្ធភាព​ព្រោះ​លោក​យល់​ថា​ បម្រាម​ នេះ​អាច​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​កំណែទម្រង់​ស៊ី​ ជម្រៅ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​អាណត្ដិ​ទី​៥​ ដែល​ប្រមុខ​ដឹកនាំ​បាន​ដាក់​ចេញ​ ។​ ប៉ុន្ដែ​ទោះ​ ជា​យ៉ាងនេះ​ក្ដី​មន្ដ្រី​សង្គម​ស៊ី​វិល​ធ្វើ​ការងារ​ជាមួយ​យុវជន​រូប​នេះ​ បាន​ស្នើ​ដល់​សាធារណជន​ឱ្យ​ជួយ​តាមដាន​រាល់​គ្រប់​ សកម្មភាព​របស់​រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធំៗ​តើ​សមត្ថកិច្ច​អនុវត្ដ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ​ត្រឹម​កម្រិត​ណា​?
 

​បម្រាម​ហាម​មិន​ឱ្យ​រថយន្ដ​ដឹក​ទំនិញ​ធុន​ធ្ងន់​ ពិសេស​រថយន្ដ​កុងតឺន័រ​មិន​ឱ្យ​ បើកបរ​ចូល​ក្នុងភូមិ​សាស្ដ្រ​រាជធានី​ ភ្នំពេញ​គឺ​សាលាក្រុង​មិន​ទាន់​មាន​វិធានការ​ចំពោះ​រថយន្ដក្រុង​ដឹក​ អ្នកដំណើរ​ នៅឡើយ​ទេ​ ។​

​អ្នក​ទទួល ​បន្ទុក​គ្រប់គ្រង​ក្រុមហ៊ុន​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​មួយ​ចំនួន​ បាន​សន្យា​ថា​ នឹង​អនុវត្ដ​បម្រាម​របស់​សាលា​រាជធានី​ភ្នំពេញ​ មិន​ធ្វេសប្រហែស​ទេ​ ។​ ប៉ុន្ដែ​ ម្ចាស់​ក្រុមហ៊ុន​បាន​ស្នើ​ឱ្យ​អាជ្ញាធរ​ត្រូវ​ ផ្សព្វផ្សាយ​បម្រាម​នេះ​បានដឹង​ដល់​ម្ចាស់​ឃ្លាំង​ទាំងអស់​មាន​ទីតាំង​ក្នុង ​ក្រុង​ឱ្យ​បាន​ទូលំទូលាយ​ដើម្បី​រួម​គ្នា​អនុវត្ដ​ឱ្យ​មាន​ ប្រសិទ្ធភាព​ ។​

​ទោះជា​បែប ​ណាប​ម្រាម​នេះ​សាលា​ ក្រុង​ក៏​បាន​អនុញ្ញាត​ចំពោះ​រថយន្ដ​ដឹក​ ជញ្ជូន​ទំនិញ​មួយ​ចំនួន​អាច​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​ ធ្វើ​ចរាចរណ៍​ចេញ​ឬ​ចូល​ក្នុង​រាជធានី​ភ្នំពេញ​បាន​ខ្លះ​ដែរ​មាន​ដូច​ជា​ រថយន្ដ​ដឹក​សម្ភារ​សម្រាប់​ផ្គត់ផ្គង់​ការដ្ឋាន​ដែល​ បម្រើ​ឱ្យ​ការ​សាងសង់​និង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ វិស័យ​មួយ​ចំនួន​ក្នុង​រាជធានី​ជាដើម​ ៕ 

ប្រភពៈ នគរវត្ត

No comments: